ForDiag.cz
http://forum.fordiag.cz/

Mondeo mk4 2.0 tdci 103kW - váha vzduchu
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?t=727
Stránka 1 z 1

Autor:  erbauer [ 16 dub 2020, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Mondeo mk4 2.0 tdci 103kW - váha vzduchu

Zdravím, před cca týdnem mi šlo auto do nouzového režimu, který nešel vypnutím odresetovat. Po návštěvě servisu mi bylo řečeno, že mě navštívila kuna a byl překousaný jeden z drátů vedoucích k turbu a je to opravené. Bohužel po cca 80km to padlo opět do nouzáku, ale už to šlo odresetovat vypnutím motoru a od té doby se to opakuje každých cca 10-30km (přijde mi, že na to má vliv zahřátí motoru a otáčky - ve městě se to neprojeví tak rychle, ale když je auto v záběru do kopce nebo v otáčkách na dálnici, tak se to projeví rychleji). Následně jsem pořídil diagnostiku a našel chybu P00BD - MAF "A" Circuit Range/Performance Flow Too High. takže jsem proměřil napájení váhy i kostru, to je vpořádku. Když jsem pustil MAF test, tak mě ale zarazily 2 údaje, TPS- škrtící klapka je trvale na 87 procent nezávisle na otáčkách, rychlosti atd. - ale žádnou chybu klapky mi to nepíše. A frekvence MAF čidla v Hz se pohybuje od 3000 do cca 8000Hz. Je tedy čidlo vadné? na internetu někde čtu, že výstupní signál čidla je obdélník 0-5V a frekvence by se měla pohybovat 30-150Hz, jinde zase uvádějí 2000-10000Hz. Tak z toho nejsem moudrý. Může mi prosím někdo poradit jestli je to teda čidlem nebo mám hledat někde jinde dál? Zajímavé je taky, že ve ForDiag v záložce Přístroje TDxL mám budík " MAF frekvence" za rohem, jelikož má rozsah do 3000Hz - to mě navedlo, že by mohla být chyba zde. Podotýkám, že na kabelovém svazku jsem už další stopy okousání nenašel.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/