ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 bře 2024, 15:38

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 4 příspěvky ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1998 Ford Explorer 4.0
PříspěvekNapsal: 09 úno 2020, 21:43 
Offline

Registrován: 29 lis 2016, 19:15
Příspěvky: 3
Chudáka auto se snažilo rozpohybovat několik opravářů, včetně značkového servisu, odkud jsem si ho dovezl a od majitele koupil. Auto údajně dlouho stálo (minimálně cca 5 let) až se mu vybila baterie a už ho nikdo nenatočil.
Po zevrubném zkoumání a smontování všeho, co několik lidí přede mnou rozmontovalo již auto jakž takž komunikuje, jenom ne ECU (PCM). Jednotka byla vymontovaná a počmáraná fixou, měla pozohýbané piny... Po několika pokusech ji identifikovat se domnívám, že snad možná ani nemusí být přímo z toho auta, že došlo během pokusů o zprovoznění k záměně za jinou...
Pats komunikuje, jsou v něm naprogramované dva klíče.
Vypůjčená jednotka z jiného stejného vozu se normálně spojí, smozřejmě ale nezná naprogramované klíče.
Je možné nějak zjistit podle VIN (1FMZU34E3WUC45200) jaké označení má mít řídicí jednotka PCM?
Musí mít jednotka vždy bezpodmínečně naprosto stejné označení typu?
(na obrázku je typ nefunkční jednotky)
Je v ČR někdo, kdo by mi do správné jednotky nahrál data podle VIN?
Děkuji, budu vděčný za jakékoliv nasměrování...


Přílohy:
s-l1600m.jpg
s-l1600m.jpg [ 235.13 KiB | Zobrazeno 7469 x ]
oldm.jpg
oldm.jpg [ 166.61 KiB | Zobrazeno 7487 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: dnes jsem maličko pokročil
PříspěvekNapsal: 18 úno 2020, 18:59 
Offline

Registrován: 29 lis 2016, 19:15
Příspěvky: 3
zpočátku jsem se zasmyčkoval, ale naknec se mi podařila změna.
Příloha:
Poznámka: tady identifikovaná jednotka a po spojení s PATS info o nahraných dvou klíčích (těch, které jsem nahrál po smazání všech klíčů)
IMG_20200218_101017.jpg
IMG_20200218_101017.jpg [ 179.03 KiB | Zobrazeno 7463 x ]
Příloha:
Poznámka: po spojení s PATS info o stavu a statusu imobilizeru
9tw6_IMG_20200218_162044.jpg
9tw6_IMG_20200218_162044.jpg [ 140.79 KiB | Zobrazeno 7463 x ]
Příloha:
Poznámka: Příznaky chyb
hmbi_IMG_20200218_162429.jpg
hmbi_IMG_20200218_162429.jpg [ 186.85 KiB | Zobrazeno 7463 x ]
Je tento stav odpovídající stavu, kdy by motor měl jít nastartovat?
Po pokusu nastartovat a čtení chyb se zobrazuje pouze P1000, jinak žádný jiný chybový kód.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Oprava prvního obrázku,
PříspěvekNapsal: 18 úno 2020, 19:15 
Offline

Registrován: 29 lis 2016, 19:15
Příspěvky: 3
kde měl být tento s potvrzením přítomnosti nahraných dvou klíčů v PATS
Příloha:
rg6o_IMG_20200218_162332.jpg
rg6o_IMG_20200218_162332.jpg [ 191.12 KiB | Zobrazeno 7461 x ]


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: 1998 Ford Explorer 4.0
PříspěvekNapsal: 06 dub 2020, 17:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2012, 14:50
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
No a co zkusit nakodovat klice na tu pujcenou jednotku ??

_________________
Ford Focus MK3.5 1.5EB , Ford Mondeo MK3 2.2TDCi, Ford Escort MK7 1.6 16V
-------------- diagnostika Fordiag, Forscan, IDS, UCDS --------------


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 4 příspěvky ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz