ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 bře 2024, 17:54

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 68 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 13 4 5 6 7 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 14 dub 2015, 06:53 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Asi jsem nevidel ani jednoho MK3 Durateca ktery by mel adaptace u nuly.
Bud ve fabrice neudelali kalibraci na tomto motoru uplne nejlepe,
nebo na tom motoru pak dochazi k nejakemu "ujeti" nejakeho parametru,
ale fakt asi vsechny Duratecy maji i na benzin vyznamne vyssi hodnoty v adaptacich.
Tedy v porovnani s dobrym Zetecem urcite.
Ale pokud to neni u 20% tak o moc nejde. Od toho tam ty adaptace jsou aby to doladily.
Jen se pak nesmi "hadat" s LPG. ;)

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 15 dub 2015, 11:29 
Offline

Registrován: 02 bře 2015, 19:22
Příspěvky: 18
Tak nakolko sme posunuli mapu zataze lpg o -10% tak ta mapa a tie zelene cisla robia problem benzinu na zimno auto sa dusi ma tendenciu brzdenia pri pridani plynu. Rozmyslam upravit o +5 naspat... lebo na benzIne to je v otackach 1800 - 3000 bez vykonu..


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 20 dub 2015, 09:50 
Offline

Registrován: 20 dub 2015, 09:47
Příspěvky: 3
Zdravím, mám focus c-max rv. 03, 1.8 benzín 88kw. Měl jsem problém u studeného startu motor točil 500 otáček a pak chcípnul, vyčistila se proto klapka a motor startuje krásně, ale na volnoběh točil 1100 ot./min. proto si říkám smažu adaptace (přes fordiag), aby se to srovnalo. Bohužel, to ale asi byla chyba, jelikož se mi nedaří nastavit to zpátky podle návodu nechat na volnoběh 3 minuty, pak držet 1200 otáček za minutu a pak to projet. Od začátku mi to drží 1200 a jakmile jen klepnu do pedálu hned vyletí na 1800. A teď když dojíždim do křižovatky motor vyletí na 2000 a drží dokud není auto úplně v klidu i při ohřátém motoru.

Mám fordiag, žádnou chybu nepíše, akorát mi neukazuje napětí na škrtící klapce v záložce přístroje (budíky), tak nevím jestli dělám něco špatně nebo po čem se pídit...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 20 dub 2015, 09:51 
Offline

Registrován: 20 dub 2015, 09:47
Příspěvky: 3
Zdravím, tak opět další problém. Měl jsem problém u studeného startu motor točil 500 otáček a pak chcípnul, vyčistila se proto klapka a motor startuje krásně, ale na volnoběh točil 1100 ot./min. proto si říkám smažu adaptace (přes fordiag), aby se to srovnalo. Bohužel, to ale asi byla chyba, jelikož se mi nedaří nastavit to zpátky podle návodu nechat na volnoběh 3 minuty, pak držet 1200 otáček za minutu a pak to projet. Od začátku mi to drží 1200 a jakmile jen klepnu do pedálu hned vyletí na 1800. A teď když dojíždim do křižovatky motor vyletí na 2000 a drží dokud není auto úplně v klidu i při ohřátém motoru.

Mám fordiag, žádnou chybu nepíše, akorát mi neukazuje napětí na škrtící klapce v záložce přístroje, tak nevím jestli dělám něco špatně nebo po čem se pídit...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2015, 04:15 
Offline

Registrován: 02 srp 2013, 23:58
Příspěvky: 47
Jak je na Cmax řešeno odvětrání kliky?Nebude problém tam?

_________________
Mondeo 2001 Duratec 2.0
Focus 2001 Zetec 1,6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 17 pro 2015, 16:08 
Offline

Registrován: 20 dub 2015, 09:47
Příspěvky: 3
s_ebastian: Blbě :lol: Problém byl opravdu u odvětrávání kliky a to prasklá 15cm hadice za 1300 Kč, přes kterou to přisávalo falešnej a pak už otáčky lítali až na 5 tisíc a to byla paráda v létě při 30°C. Našlo se to až po sundání celého sání a to ještě ke všemu v neznačkovém servisu, měl jsem to v autorizáku a tam na to nepřišli, že prý asi klapka...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 17 pro 2015, 18:16 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Mazani adaptaci, dle meho, skoro nikdy nic neopravi.
Ja mazu adapt. fakt jen pokud se menila lambda, nebo MAP/MAF, pripadne volnobezny ventil. Jinak ne.
Nesetkal jsem se s tim ze by se ty adapt. vytvorily nejake "zmrvene", nebo podobne.
Adaptacni hodnoty jen odrazi "aktualni stav komponent" ....

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 10 bře 2016, 10:53 
Offline

Registrován: 10 bře 2016, 09:57
Příspěvky: 11
Opravdu je nutné to mazat?
Přece když dám novou např. lambdu tak by se adaptace měly upravit samy ne? Nebo je to tak, že nové se vytvoří rychleji než úprava starých vytvořených na vadné součástce?

_________________
Ford Focus 2.0(MI4) BiFuel (LPG), rv.2008, SYDA


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 10 bře 2016, 11:02 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Dle meho spise naopak. Mas pravdu v tom ze se v 99% pripadu hodnoty upravi samy.
Smazat by se musely pouze v tom pripade, ze dojde k tak velke zmene na motoru, ktera tak hodne ovlivni tvorbu smesi,
ze by mel motor se stavajicimi (=starymi) adaptacemi problem bezet a regulovat v uzavrene smycce.
Pak se motoru pomuze tim ze se smaznou.
Ale jelikoz adaptuje max v rozsahu cca +/-25%, tak to v praxi nebyva treba.

Ale v praxi je to nekdy zadouci.
Kdyz bych napr. delal LPG a prijel by mi zakaznik s total cervenou mapou (ecu pridava hodne paliva)
a ja bych odstranil pricinu (treba prenastavenim hodnot v lpg jednotce),
tak ho nenecham odjet se starymi adaptacemi. Smaznu je
a zacnu nastavovat lpg na nulovych hodnotach, samozrejme.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 10 bře 2016, 11:23 
Offline

Registrován: 10 bře 2016, 09:57
Příspěvky: 11
Citace:
a ja bych odstranil pricinu
Díky za potvrzení, pokud neodstraním příčinu má smysl to sledovat a hledat, rozhodně nic nevyřeším mazáním :-)

Jinak pokud by to někomu někdy přišlo zajímavý toto jsou moje adaptace vytvořený na LPG (přijde mi že jich je nějak málo), to že to nejde nad 50% jsem se dočetl může být normální stav. Mě osobně tam připadne divnej ten skok v bohatosti směsi mezi 37.5% a 50% zatížení, no přepnul jsem jen na benzín a budu to sledovat (poté budu ladit LPG). Závadu řeším tu, že to blbě startuje studený resp. startuje to dobře, ale potom otáčky postupně klesají až to chcípně a toto se opakuje 2x až 3x a poté se to už udrží a jede. O výsledcích pátrání budu referovat.


Přílohy:
Poznámka: Adaptace LPG na Duratec-HE 2.0 SYDA
fordiag_adaptace_2.jpg
fordiag_adaptace_2.jpg [ 101.1 KiB | Zobrazeno 12629 x ]

_________________
Ford Focus 2.0(MI4) BiFuel (LPG), rv.2008, SYDA
Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 68 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 13 4 5 6 7 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz