ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 28 bře 2024, 22:09

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 68 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 13 4 5 6 7 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 23 bře 2016, 09:34 
Offline

Registrován: 10 bře 2016, 09:57
Příspěvky: 11
Napadá nějakou chytrou hlavu kde dle adaptací hledat problém? Já osobně bych nejraději sundal celý sání, vyčistil MAP, zkontroloval EGR a odvětrání klikovky, vyrval vířivý klapky, ale je tam takovej přístup, že se mi do toho s mým časovým vytížením uplně nechce. Tak se ptám napadá někoho něco konkrétnějšího?


Přílohy:
Poznámka: Najeto na benzín cca 300km
fordiag_adaptace_20160322.jpg
fordiag_adaptace_20160322.jpg [ 100.64 KiB | Zobrazeno 13382 x ]

_________________
Ford Focus 2.0(MI4) BiFuel (LPG), rv.2008, SYDA
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 17 dub 2016, 09:08 
Offline

Registrován: 02 bře 2015, 19:22
Příspěvky: 18
Citace:
Napadá nějakou chytrou hlavu kde dle adaptací hledat problém? Já osobně bych nejraději sundal celý sání, vyčistil MAP, zkontroloval EGR a odvětrání klikovky, vyrval vířivý klapky, ale je tam takovej přístup, že se mi do toho s mým časovým vytížením uplně nechce. Tak se ptám napadá někoho něco konkrétnějšího?
A co ti to robi? zly ranny start? podla predchadzajuceho mas velmi chudobnu zmes na volnobehu...a toto ti moze robit problem z rana. je potrebné nastavit vonobeznú mapu na LPG. Aky mas LPG system?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 17 dub 2016, 19:53 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
4.6 a 9.3% nejsou zadna hrozna cisla a navic, pokud uz nestoupaji tak jsou to "cilove" hodnoty
ktere uz vykompenzovaly odchylky a tedy smes by pri startu mela byt ok.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 18 črc 2016, 17:49 
Offline

Registrován: 02 bře 2015, 19:22
Příspěvky: 18
Citace:
4.6 a 9.3% nejsou zadna hrozna cisla a navic, pokud uz nestoupaji tak jsou to "cilove" hodnoty
ktere uz vykompenzovaly odchylky a tedy smes by pri startu mela byt ok.
no po vymene sviecok, oleja a MAF senzora som nachodil cca 700 km na benzine(vymazal som adaptacnu mapu pred) som mal takuto mapu.
Obrázek

potom sme to pekne bez chyby dali automaticku kalibraciu a po cca 2500 km na LPG stale pri dlhej jazde na 4 alebo 5(rychlostny stupen) bez zataze cca 2000-2500 otacok rychlost cca 50-60 vyskoci chyba motora ale len vtedy :( mam to riesit alebo nie?

mapa na LPG
Obrázek

Inak MAF senzor treba obcas aj vycistit lebo robil sarapatu pri adaptacii... ak sme ho vymenili vsetko bez akehokolvek problemu ;) odporucam vymenit alebo vycistit


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 18 črc 2016, 18:07 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Ideal to neni. ;)
Ale zas - od toho ty adaptace tam jsou, aby neco zadaptovaly. Pod 10% to neresim. 14% ???
To je na Tobe. Nutne to neni, pokud uz jsou ta cisla "cilova" a dal se nebudou zvedat.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 19 črc 2016, 11:39 
Offline

Registrován: 02 bře 2015, 19:22
Příspěvky: 18
Citace:
Ideal to neni. ;)
Ale zas - od toho ty adaptace tam jsou, aby neco zadaptovaly. Pod 10% to neresim. 14% ???
To je na Tobe. Nutne to neni, pokud uz jsou ta cisla "cilova" a dal se nebudou zvedat.
ak by sme pouzili posunutie na LPG tak to posuniem na celej škale a to už može byť celkom zle :( ak uberiem 1-2% tak zvysim minusové čísla :(

zvýšene hodnoty v tej záťazi som mal aj keď som chodil na RON 95 .


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 05 led 2017, 16:53 
Offline

Registrován: 13 zář 2014, 11:55
Příspěvky: 6
Bydliště: Praha
drejk: Jak to u tebe dopadlo, povedlo se ti ty adaptace z prvního příspěvku nějak "zkulturnit"?

Mám tu dost podobnou situaci s cizím autem, tak by mě to velmi zajímalo (zajímavý je ten růžový ostrůvek uprostřed červeného moře)...
Příloha:
adaptace.png
adaptace.png [ 24.89 KiB | Zobrazeno 11892 x ]
Duratec I4
MAP system
Připojena jednotka ECU: EEC-V

Model : MONDEO
Type : I4
Subtype : 2.0L
VIN : WF0WXXGBBW1C16456
Catch CODE : 7JVB
SW version : WBAVAE4
SW date :
Calibr.ID : 46CA
Part number: 2S7A-ADC
Hardware : LBO-110
ROM size : 448
Copyright : Copyright Ford Motor Co. 2003

_________________
Ford Mondeo combi MKIII, 2006, GHIA X, 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) 107kW, automat, digi klima


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 17:19 
Offline

Registrován: 12 srp 2017, 16:58
Příspěvky: 2
Takze moje adaptace vypadaj takhle, poradi nekde, kde by mohla byt chyba? Saje falesnej vzduch, EGR nebo neco jinyho? Motor jak v nadpisu, klapky venku, nova palivova pumpa, vsechny filtry, svicky a kabely cca 30kkm


Přílohy:
adaptace.png
adaptace.png [ 52.84 KiB | Zobrazeno 11060 x ]

_________________
Ford Mondeo MK3 kombi, 2.0 16v 107kw
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 14 srp 2017, 10:25 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Nemůže to někde přisávat vzduch ? (jen z logiky věci - ovlivnění bohatosti je největší DOLE, v nízkém nasátém objemu)

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Adaptace Mondeo Mk3, Duratec 2.0
PříspěvekNapsal: 09 led 2018, 21:40 
Offline

Registrován: 07 led 2018, 15:42
Příspěvky: 2
Ahoj všem,
chci se zeptat na adaptace. Dělal jsem generálku motoru na C-maxu 1,8 16V 92 kw QDDB. Motor žral olej a skončilo to propáleným ventilem. Udělal jsem repas hlavy a překroužkoval písty. Teď otázka: je potřeba smazat adaptace a naučit motor znovu? Přikládám adaptace po 856 km. Auto za studena nastartuje a pak zdechne. Před opravou to nedělalo. Na podruhé nastartuje už v pořádku. Dále, když už se rozjedu tak to poškubuje něž se motor zahřeje. Pak je to bez cukání. Spotřeba se mi zvedla o litr oproti stavu před opravou. Adaptace se mažou s nastartovaným motorem nebo s vypnutým? Se studeným nebo teplým motorem?
Díky za pomoc.


Přílohy:
c-max adaptační mapa po 856 km po opravě.JPG
c-max adaptační mapa po 856 km po opravě.JPG [ 113.03 KiB | Zobrazeno 9993 x ]

_________________
C-max 2009 1,8 16V 92 kW
Focus 2001 1,6 16V 74 kw
Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 68 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 13 4 5 6 7 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz