ForDiag.cz

Fórum o autodiagnostice
Právě je 26 dub 2024, 22:37

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 56 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016, 16:26 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Tak mam další zjištění. Když nasimuluju teplotu motoru na 0° stupňů tak to běží nádherně. Takže otázka je jestli opravdu neni KO čidlo teploty ale auto stojí venku, venku je cca 10° a diag ukazuje cca 10° auto je v dílně kde je cca 15° a diag ukazuje cca 15°. už asi zkoušim kraviny ale vždyť to musí mít nějaké řešení sakra.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 22 říj 2016, 17:15 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Citace:
>tak co to může takhle ovlivnit. na ten studenej start bude mít vliv pouze Maf, čidlo teploty vody a dávka paliva když to jednotka neřídí
Tak nejak, ale vliv ma samo. spousta dalsich veci. Viz. dale.
Citace:
>Když nasimuluju teplotu motoru na 0° stupňů tak to běží nádherně.
To nebyla spatna zkouska. Tim si zjistil ze kdyz nakecas ECU ze je vetsi zima a ona pak tedy VICE obohati
davku pri startu, tak je to lepsi.
Tedy budes mit problem s tim, ze je to moc CHUDE a proto to chcipa. Takze muze byt problem typu:
- zakolisa tlak paliva (regulator, ucpane sitko v nadrzi, ucpany filtr) apod.
- pricpane (?nektere?) vstriky
apod.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 24 říj 2016, 13:45 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Tlak paliva je pořád stejný i při chcípání. A drží se na těch 3,8 na co je nastaven regulátor tlaku. Filtr je novej a čerpadlo v nádrži bylo komplet vyčištěno a utěsněno aby dávalo dobrý tlak. To už jsem popisoval výše. Protože z přepadu nešel benzín.
Dneska bylo vyměněno čidlo teploty chlad. kapaliny tady je teda čidlo teploty hlavy protože mi přišlo že teplota stoupá podle diagnostiky strašně rychle. Ale změna žádná takže asi nezbejvá než koupit vstřiky. Ale ty jsem měl venku a stříkají všechny ale nevim jak má stříkat opravdu. Já z toho už fakt zešedivím


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 10:00 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Jeste me napadl pokles napeti na napajeni vstriku (draty k nim, nekde bude spolecnych +12Volt).
Ale to by musel byt slusnej pokles. (Ten pujde omerit i voltmetrem.)
Nicmene - male napeti = pomale otevirani ventilu = mensi davka.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 10:15 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Včera jsem ze zoufalství vyndal celé sání a vykoukla na mě odpojená hlavní kostra motoru někdo dělal startér a zapoměl ji připojit. Po dnešnim ranim startu to vypadá o dost líp ale stejně když jsem se chtěl rozjet tak to mělo tendenci chcípnout ale nechcíplo to jen tomu strašně padly otáčky. Říkal jsem si že svíčky potřebujou kostru motoru a tim to nedávalo jiskru OK. Na motor vede ještě malá kostra z hlavy na kastli a ta je slabá jen nechápu že ten startér točil uplně v pohodě žádnej náznak nějakého problému.
Napájení vstřiků je stejné jako volnoventil, maf, snímač rychlosti a aktivní uhlí. To zkusim ještě změřit za běhu motoru jsem to neměřil.
A ještě včera před tou kostrou jsem koukal že šířka pulzů na vstřik před chcípnutim se jednotka snažila to prodloužit ale stejně to nepomohlo a zdechlo to


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 10:38 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
jen pro info: zrovna vstriky nepotrebuji kostru. +12V jde na jeden pin a ukostruji se az v ECU.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 10:42 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
JJ to vim že napájení má stálejch 12V a kostru používá spínanou z jednotky spíš mi ta kostra hrála na svíčky ty jsou kostřený z motoru. Slabá kostra=slabá jiskra. Ale jak jsem už psal změna trochu je ale uvidim až mi to zase vychladne co to bude dělat. Tady je fakt na prd že to dělá jen když je to studený.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 11:04 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Jojo, to si umim predstavit. Kalibrace v ecu je posledni mozna ?
S tou jiskrou mas stopro pravdu, ale to se projevuje spis za tepla (chude smesi) + v nizkych otackach + vetsi zatez = rozjezd.

Resil jsem jednoho Citrona - nekdy cukal v prechodech.
Zapalovani na osciku slabe - doba horeni cca 0.5ms. Mezi motorem a kastli bylo vic jak 2Volty.
Prekostril motor a je po problemu. Ale tam byl zesilovac pro spinani civek na "motorove strane", ne v ecu.
I po prekostreni to horeni nebylo lepsi jak 1ms, ale aspon to byla dvojnasobna doba a ted jezdi ok.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 11:19 
Offline

Registrován: 31 srp 2012, 08:45
Příspěvky: 52
Tak teď jsi mě dostal s tou kalibrací? Co to je nebo jak to zjistim?


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: 25 říj 2016, 11:55 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2012, 19:56
Příspěvky: 918
Kalibrace = software v jednotce. To co vypise Fordiag po spojeni s ecu.
Je tam PARTNUM (takove to ABCD-12a650-XY) je cislo ecu + jejiho software.
Kdyz mas napr. 8m51-12a650-ab
tak muzes zkusit najit na netu 8m51-12a650-ac, nebo ad, ae apod. Coz jsou mladsi verze software pro stejnou jednotku.

_________________
Tomas, fordiag (at) fordiag.cz
Mondeo 2.5T I5 Ghia Duratec volvotop
Mondeo 1.8 16V Ghia Zetec blacktop


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 56 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz